Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
19 Mac 2009

Hujan Di Pagi Hari

Bangun je dari tido pagi tadi aku terdengar bunyi bising. Bila aku tinjau ke luar tingkap rupa-rupanya kali ni hujan turun di waktu subuh sehingga la aku nak gi kerja pun hujan masih turun walaupun tak selebat subuh tadi. Sampai je kat opis hujan dah berenti tapi sampai sekarang langit mendung je. Teringat pulak lagu Allahyarham Sudirman yang bertajuk HUJAN.

3 patah-patah kata:

dina berkata...

tiap kali hujan aku akan nyanyi lagi hujan-sudirman

Sulela berkata...

Tiap kali hujan, aku akan tersenyum lebar sebab tak perlu siram pokok...lalalala

Nursuzry berkata...

taip kali hujan aku teringat bagaimana cara2 nak menarik selimut sampai hujung kepala hahahaha