Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
10 September 2009

Menu Sahur Tadi

Pagi tadi kami sekeluarga bersahur udang masak sambal. Udang ni lebih kurang saiz XXL dan aku beli masa offer dengan hanya RM10 sekilo. Murah kan?? Mula-mula, ingatkan nak wat udang mentega. Saje nak try buat tapi tak jadi sebab direquest oleh Irfan nak makan udang sambal. Ikutkan je la. Kalau tak ikut kang buatnya dia taknak puasa harini maknya ni juga yang akan disalahkan huhuhu...

Inilah hasilnya UDANG MASAK SAMBAL aku. Jangan terliur pulak ye hehehe...

3 patah-patah kata:

dina berkata...

perghhh... sambal udang... nak2nya ada lak petai... --->telan air liur

anyss berkata...

Yummy...macam sedap je kalau buat paprik kan hu hu hu...nak kena carik udang la pulak wehhhh

Jieda berkata...

dina --> ko ni wat aku kecur je la

anyss --> udang semua dah gi KFC hahaha