Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
29 Julai 2011

Kekalahan Harimau Malaya | Sedih Sangat

Assalammualaikum.. Salam pagi jumaat diucapkan kepada semua. Hari ni rata-rata kebanyakan blog pasti bercerita mengenai kekalahan Harimau Malaya malam tadi. Aku pun sedih juga tapi pasrah je la. Bukan rezeki Malaysia nak ke pusingan seterusnya tapi yang buat aku geram dan sakit hati sangat tengok pemain Singapore sikit-sikit jatuh.. sikit-sikit jatuh. Aku rasa dorang ni patut jadi pelakon bukannya pemain bola sepak.

Apapun tahniah harus juga diberi kepada Safee Sali yang telah menjaringkan satu gol dan Khairul Fahmi Che Mat yang begitu bagus menjaga pintu gol dari dibolosi oleh Singapura

1 patah-patah kata:

cik sue ;) berkata...

sgt mnyedihkan..huuu