Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
27 Julai 2011

Setelah lama diperam


Assalammualaikum..
Harini rasa happy sangat sebab baru kejap aku tengok earning nuffnang dah diupdate dan tanpa berfikir panjang lagi aku terus menekan butang cashout. Lama juga aku mengumpul semata-mata nak buat untuk raya yang akan datag ni. Alhamdulillah.. cuma satu je dah lama blog ni tak dapat BE hu3...

Mood: Happy

9 patah-patah kata:

Huda berkata...

tahniah kak :) rezeki raya :)

amiey lee berkata...

wahhhh semangatttt..kta tak sabr nak cahsout jugakkk...huhuhu tak penah cashout lagi heee

Lelord berkata...

pheeweeet nanti nk duit raya tau

lurun namzar berkata...

waahhhhh dh cashout...
nanti nk bratur utk dpt duit raya la... :)

Jieda berkata...

Huda ~ Alhamdulillah..semoga huda pun akan mendapat rezeki raya gak

Jieda berkata...

amiey lee ~ wahh..ni mesti nak peram lama juga ye he3..

Jieda berkata...

Lelord ~ raya nanti kita jumpa ye :)

Jieda berkata...

lurun namzar ~ beratur..jangan tak beratur he3..

Odah + One = OdahOne berkata...

xpe xlama lagi dapatlh BE tu...