Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
25 Julai 2011

Keputusan Pemenang Giveaway FM

Assalammualaikum...
Seperti yang dijanjikan, harini aku ingin mengumumkan pemenang bagi pemenang GIVEAWAY FM. 3 pemenang yang bakal menerima fridge magnet thailand ialah

75
21
45


Tahniah buat 3 pemenang ini.


Dan.. disebabkan penyertaan agak menggalakkan aku ingin menambah 4 hadiah saguhati yang merupakan top up sebanyak RM5 seorang. Pemenang yang dipilih oleh random ialah


** sila cari number korang di sidebar ye :) **

Kepada 3 pemenang fridge magnet sila bagi nama penuh, alamat penghantaran di entri ini. Jangan risau, aku tak akan publishkan alamat.

Kepada 4 pemenang top up RM5, hanya bagi number handphone dan nyatakan samaada korang pakai maxis/digi/celcom juga di entri ini.

18 patah-patah kata:

SyUhAdA berkata...

thniah kpd sume yg menang..

takde rezeki syu..

jom join GA nie.. http://syu90contest.blogspot.com/2011/07/salam.html

Huda berkata...

yg menang fm tu tak kuar gambar ek kak.

hafizulhakim berkata...

tahniah pada pemenang!

Lelord berkata...

tahniah semua

abazilah berkata...

hye , blogwalking jap .
tolong vote saya dekat http://iownthis87.blogspot.com/2011/07/vote-for-abazilah.html
tq :)

Teratak Hami berkata...

Takde pun nama pemenang untuk FM itu!!!

mimi_atia berkata...

tahniah kepada pemenang (^_^) sy no 22..x menang xpe...hepi dpt memeriahkn dunia blogger nie..

Ummu Ukasyah berkata...

tahniah kepada pemenang

RARA aihara berkata...

uiks...tak nampak pun pemenang FM tue...

nEa FleriDa / nIL berkata...

thanks :) besnya dapat topup free! hehe ni number k.. 0137590910 (celcom)

tq =)

Princess Solehah berkata...

tahniah kepada semua pemenang :)

fa10 berkata...

aik? knp x der result pemenang2 FM tu?..
tahniah buat pemenang saguhati

AYuNG berkata...

tahniah pd semua pemenang!:)

kakngah berkata...

tahniah pada semua yang menang....

Myra Jay berkata...

Tahniah pada yang ebrtuah..
cheq tak bertuah, hmm alahai... :(

mrs.lazura berkata...

alhamdulillahhhhhhhh

:))))))))

mekaseh kak

anyss berkata...

Salam,
Nape aku tak menang ek?

Selamat berpuasa :)

Aqila Salim berkata...

no fon : 0199642490 - Celcom