Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
17 Jun 2009

CSI


Malam tadi kul 10 aku tengok citer CSI:NY. Aku kagum betul la tengok cara penyiasatan yang dorang buat. Sekejap je boleh dapat pembunuhnya. Ye la...dah namanya citer jadi dalam masa sejam siarannya memang la kita akan tahu pembunuhnya tapi yang aku tak sangka ngan peralatan teknologi dorang yang canggih tu.

Kekadang aku terfikir, betul ke memang adanya teknologi yang sebegitu canggih. Kan bagus kalau kat negara kita ada peralatan camtu. Aku perhatikan ada juga kes bunuh yang tak dapat diselesaikan walaupun bukan semua. Pastu keluar paper si polan ni terlepas hukuman gantung kerana membunuh sebab takde bukti yang cukup.

Hmmm...yang pastinya aku tetap akan jadi peminat setia citer-citer CSI ni hehehe. Malam ni pulak nak tengok CSI:MIAMI pula.

1 patah-patah kata:

norlina mohd rasid berkata...

hehe..
sye pon ske tgk cite tu..
tp aceli cite tu ade byk gok unsur penipuan..
hehe