Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
17 Jun 2009

Hidden picture

Three Women


Can you see 10 faces in the tree


There's a face in here.Can you see it


Can you see the baby?


Berpinar gak mata ni nak cari objek yang bersembunyi di sebalik gambar. Adakalanya sekali lihat je dah nampak objek tu dan adakalanya lagi nak kena tenung betul-betul gambar tu, tengok keliling nak pastikan objek yang terselindung.

Haa..apalagi..korang pun tenung la juga hehehe

5 patah-patah kata:

Sulela berkata...

Kekeke...senang jek. Aku jumpa semua...hehehe

gee berkata...

satu gambar je yg gee takleh nampak..gambar yg cari wajah tu..huhuhu

Nursuzry berkata...

aku jumpa semua. senang je tuuuuuuu....hehehe

Jieda berkata...

Gee..mula-mula aku tak nampak gak tapi bila aku masukkan kat sini baru aku nampak hehehe

azieazah berkata...

Yup.. nampak semua bila diperhatikan betul-betul...