Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
05 Ogos 2011

Mula-mula Khairul Fahmi kini Ally Iskandar pula

Assalammualaikum..

Tengok tajuk je mesti ramai yang dapat agak apa cerita mereka berdua ni. Beberapa hari lalu di kebanyakan blog hebat betul cerita berkenaan Khairul Fahmi dan Elia memutuskan pertunangan mereka. Bila aku baca suratkhabar metro pagi ni pengacara Ally Iskandar dan Aishah pula memutuskan pertunangan mereka dengan alasan tiada keserasian.

Bagi aku, jika tiada keserasian tu memang patutlah pertunangan tu diputuskan. Bukannya bermakna aku sokong tindakan putus tunang ini tapi jika dah kahwin, baru sedar tiada keserasian dan akhirnya bercerai bukankah iu menzalimi pasangan masing-masing. Ini pendapat aku je. Semoga ada hikmah yang terjadi di sebalik kejadian yang berlaku. Info Ally Iskandar putus tunang korang boleh baca di Oh Bulan

3 patah-patah kata:

Nina Aman berkata...

la...ally iskandar plak?nmpak sweet je diorang tu...pandai2lah diorang memilih jalan hidup kan...diorang lg tau mana yg baik..

Watierman, rmanbkr berkata...

Assalam Dik Jeida dan selamat menjalani ibadah puasa....lama akak tak bersiaran....ni baru kembali ...moga adik sekeluarga sihat hendaknya...Buat Ally ...Akak pasti beliau cukup matang manangani isu sebarang isu..moga Allah meringgankan jodoh beliau dan menjanjikan yang lebih baik untuknya...Amin!

aanie berkata...

mungkin itu jalan penyelesaian yg terbaik buat mereka...