Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
06 Julai 2010

Luahan Hati Binatang

Salam semua.. dua tiga hari memang aku agak bizi sampaikan jarang dapat blogwalking. Bila tak blogwalking makanya traffik pun akan turun. Sedih..maklumlah blog ni bukannya blog femes tapi takpe la. Sekali sekala apa salahnya kan he3.

Meh kita layan luahan hati dari binatang-binatang ni. Aku pun tak tau sape la yang rajin sangat interbiu binatang-binatang ni.




Sedap-sedap jer korang kata bodoh cam lembu ye ?? ingat aku sekor je ke yang bodoh tak sekolah? Tu banyak jer binatang lain tak pergi sekolah apasal tak kata bodoh cam kambing ke ayam ke...




Ikut suka aku la nak makan anak aku, aku lapar!!! Yang dorang kecoh-kecoh HARUAN MAKAN ANAK nie apahal? kutuk-kutuk aku pun harga aku berapa dah sekila, mahal kan.. kan.. kan..




Elehhhh... apa hal jadikan aku perbandingan lak nie..? MULUT BISING MACAM MURAI TERCABUT EKOR.. tu pompuan-pompuan tu lagi la.. mulut dorang lagi bising kalau membebel




Kenapa lak babitkan nama aku nie? Apasal macam KERA KENA BELACAN? Aku bukannya peminat tegar sambal belacan pun, tak glamer langsung la! Letak la MACAM KERA KENA MANIS GULA ke.. manis sikit!




Aku tak mandi pun tetap ada harga. Eleh.. kata aku tak mandi.. ayam, arnab, lembu tu pun bukannya mandi pun, apasal aku jer yang jadi perbandingan, ini tidak ADIL


11 patah-patah kata:

pch berkata...

sekila ke sekilo



FREE: RAHSIA TEKNIK LOCK USB PORT KOMPUTER DENGAN MUDAH
FREE: RAHSIA MELAJUKAN KOMPUTER TANPA PENAMBAHAN RAM

mamalieyna berkata...

hikhik..agaknya itu la yg diorang nk sampaikan ye.. ^_^

melatidaisy berkata...

salam sis :)

hehe..lawak,punye la diorg tak puas hati ngan kita, rasenye kalau binatang btol2 boleh berkata2 bnyk yg dirg komplen kot, kucing mesti cakap "aku pn sayang anak nape la manusia boleh buang anak?" ambik sebijik..hehe

jmput datang blog sy ya, ada award utk sahabat2 melatidaisy :)

AMIR KOMENG berkata...

kalau kita boleh dengaq binatang cakap..mesti semua insaf/bertobat...

AMIR KOMENG berkata...

kalau kita boleh dengaq binatang cakap..mesti semua insaf/bertobat...

si para para berkata...

kalau la "mereka" tu boleh bercakap,memang gaduh besar la ngn manusia..hahaha

Kniedaz berkata...

hehe..agaknya diorang cakap mcm tu ek..

rosyzatie berkata...

binatang pon ada perasaan, manusia je yg tak mengerti n tak faham..

zulkbo berkata...

Salam bertandang..
moga kita semua
mendapat rahmat
dari-NYA jua..
he he..best la entri ni..
جزاك اللهُ خيراً

sarah shafie berkata...

haha,,matilah kalau binatang bercakp mcm n..

pakcikLie berkata...

entri baguss! sempat lagi beramas mesra dgn haiwan2..haha.