Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
01 Julai 2010

Link @ Exchange Link

Salam semua, sekarang ni aku nampak bila blogwalking ramai yang pasang widget Mister Linky ni. So, sekarang ni aku dah pun pasang widget ni di side bar. Kepada sesiapa yang nak letakkan nama blog korang, dipersilakan. Aku rasa lebih mudah untuk aku terjah blog korang dengan menggunakan widget ini.


9 patah-patah kata:

Kie-yu berkata...

yeay~
dah boh da kak
R4T first!

marina anakcikbob berkata...

2nd person..
heheh...

Uruchimaru @ kf berkata...

wah sudah psg jga iye

MissXYZ a.k.a Abaikan berkata...

cayalah akk =)

White Bird berkata...

ha'ar la ramai yg bubuh benda alah ni.. nk bubuh takut tkde org sudi link pulak,nk bubuh bun tadak reti..

tapi mcm berguna jer

aNySs berkata...

nk jgx xchange...hehe

si para para berkata...

banyaknya sekarang benda macam ni...sampai tak sempat nk terjah blog mana satu..

Along25 berkata...

da jugak! ajar kan kak camne nak buat camtu....

Nur Su'aidah berkata...

selamat pagi! :)
semoga hari ini lebih baik dari semlam :) insya'allah