Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
08 Julai 2010

Perjelas Aksi Bogel


Salam.. pagi tadi aku baca suratkhabar Harian Metro. Selak sehelai demi sehelai nampak pulak tajuk ''ZUL PERJELAS AKSI BOGEL DALAM MANTRA''. Gambar yang terpampang kat suratkhabar tu pun ada yang diblurkan. Mungkin betul kot pelakon tu berbogel. Aku pun baca sebab nak tau jugak. Adakah hanya gimik je. Antara petikan yang aku ambil dari suratkhabar tu.

''Mengulas lanjut mengenai perkara itu, Zul berkata, dia sanggup berbogel dalam filem itu kerana mengikut kehendak skrip Mantra semata-mata. ''Babak Muzir berbogel itu sejadar memenuhi tuntutan perjalanan 'ritual' yakni lelaki yang mengamalkan ilmu hitam. Selepas mengamalkan ilmu hitam, Muzir terlepas dari penjara apabila ayat suci Al-Quran 'terpadam' dari dinding bilik penjaranya. Babak Muzir berbogel itu memang berlaku dalam kalangan pengamal ilmu hitam di luar sana. ''Pada mulanya, saya pakai seluar sendat tapi apabila babak menakutkan itu hendak dimulakan saya terus tanggalkan seluar itu. Ketika itu hanya saya dan jurukamera saja berada di situ. Selepas babak itu selesai, seorang kru produksi datang dan memberikan tuala untuk menutup badan saya'', katanya.''

Tak sangka pulak dalam filem tu ada aksi begini. Berani juga pelakon ni buat aksi bogel tu ye. Dah macam filem Hollywood. Apa pandangan korang pula?




20 patah-patah kata:

nabilah abd rahman berkata...

hmm..sangat berani...semakin lama pelakon msia semakin xtau malu...

Jieda berkata...

nabilah ~ betul tu,rasa segan pulak nak tengok

Kie-yu berkata...

erk!
mcm geli je..

Kie-yu berkata...

kak ni URL banner yg akak nak tu

http://img685.imageshack.us/img685/4695/366x53px.gif

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil berkata...

ini yg dikatakan APABILA AKAL MENGATASI KEWARASAN...

anyss berkata...

Salam,
Sape dia tu? Tak kenal pun? hu huhu ...pas dia bogel la kot aku kenal dia ;)

Anis izyan Abd Rahman berkata...

tahpape tah zaman skunk nyer filem..
tak malu btol~

nuyuEna berkata...

ntah2 pasni artis pempuan lak yg berani wt aksi cmtu..aish~dunia akhir zaman da...

ieda berkata...

tak takut Allah dah..tu yang jadi macam tu..

kakchik berkata...

astaghfirullahalaziim

Mesintaip: berkata...

Samalah dengan kes pelakon dalam filem ......dalam botol tu,(sila lihat entri tu dalam blog saya). Apa dah jadi dengan pelakon Melayu/Islam kita sekarang ni. Tak lama lgi pelakon wanita Melayu?islam pun nak berbogel jugak.

SyidaGorjes berkata...

dah terikut sgt dgn org barat.kita kan org melayu yg penuh dgn kesopanan...

Vanilla Popsicle berkata...

tak malu ke weh. adoi.

shameel Iskandar berkata...

pelakon malaysia semakin teruk. filem malaysia dh semakin rosak. lagi bagus tgk filem omputuh. lagi bagus dan berkualiti. bkn tak nak sokong filem tenmapatan tapi lebih kurang gilasnya dgn filem dri negara kuffar tapi mutu filemn tempatan hampeh

iza berkata...

Dia ingat hanya dia dan juru kamera je kot nk tgk....
Sungguh tidak malu....

mamalieyna berkata...

Masyaallah..! memalukan!!

ozzy berkata...

salam..persolannya kenapa sampai bogel terus..sekadar menghayati watak sampai lupakan adat2 kita..x malu ke anak2 tengok?..mmmm

mR.sYaH berkata...

entar .. berlakon je padahal sampai nk berbogel.. cam xde maruah jer.. lain r org puteh tu..

ASSOYFINGER67 berkata...

Tak patut....tak boleh..tak malu...tak sepatutnya...jangan TAK TAHU MALU...sebabtu...ISLAM di utamakan,pas tu negara,ibubpa,jiran2,sahabat handai,tunntutan filem tu dalam senarai no berapa tak tau lagi..ada ke takde...tak timbul tanggungjawab dlu baru ISLAM...memang tak patut...(Susah ke nak fikir..lantak die ler,,huhu)

ASSOYFINGER67 berkata...

Dah angin nie..jangan tengok tau(geram x109)