Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
02 Jun 2011

Berita Suratkhabar Pagi Ni

Assalammualaikum.. salam pagi semua. Pagi ni di muka depan akhbar Harian Metro edisi Johor terpampang berita BAYI BERSEPAI. Tak sanggup aku nak baca cerita penuhnya. Kesian kat bayi yang tak berdosa tu. Pastu ada part yang aku baca, bayi tu dipercayai masih hidup ketika dicampak. Kenapalah kejam sangat si pembunuh ni. Ke mana la menghilangnya akal fikiran yang waras waktu tu. Kalau dah taknak tu bagilah orang, mesti ramai yang nak. Aku rasalah kalau pembunuh ni dapat ditangkap, hukuman yang sesuai buat dia campak dari tingkat 50. Bukan setakat kepala je yang bersepai, biar dengan badan-badannya sekali hancur.

Pagi ni mood aku kurang selesa. Tekak sakit, hidung sakit, rasa cam nak demam je hu3.


3 patah-patah kata:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

salam kak jieda..waktu kuar berita semalam pun awe tak nak tengok...kenapa la mudah mereka kan kak..susah2 bersalin, mengandung 9 bulan lebih..dah dapat..buang gitu jerk

nuriz berkata...

rasa nak gugur jantung baca tajuk pun
kenapa le kejam dan semakin kejam manusia ni

Lelord berkata...

huhuhu smlm tgk berita dh nak abis