Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

30 Disember 2009

Takde tajuk

Hmmm.. sunyinya blog ni tanpa n3 yang terbaru. Sebenarnya banyak gak yang aku nak update kat blog ni. Pasal family day yang lepas, besday balqis dan irfan. Ada juga gambar-gambar yang aku nak letak kat sini tapi sayangnya kamera aku kehabisan bateri la huhuhu... bila senang-senang la ye aku update blog ni. Sekarang ni aku nak buat kerja dulu.

12 patah-patah kata:

leyza berkata...

jieda,
ala baru 3 hari,ada orang tu 3bln,6bln x update kan blog diorang.relek la...

Jieda berkata...

kak leyza..tapi kan tuan punya blog ni yang rasa sepi bila tengok blognya tak diupdate huhuhu

azieazah berkata...

Selamat menyambut Tahun Baru JIEDA.. bila nak mai KL lagi...:D

Jieda berkata...

kak azieazah..Okay..Selamat Tahun Baru gak untuk akak.Tak tau la bila nak datang sana.Tunggu sue bersalin kot takpun raya hehehe

Cetusan berkata...

selamat 2010, erk habis bateri jadi alasan ooo

Jieda berkata...

zeqzeq..serius la huhuhu

its me berkata...

salam jieda,

aku dtg buat kunjungan balas kpd kamoo lak...hikhik sonok berkawan baru blog ni...salam kenal babe...apakah tak der tajuk plak haha n3 ko....

salam thn baru sekali tuk ko ekkk

Maiyah berkata...

slmt thn bru

mamaarifakeemaisy berkata...

daku setia menunggu..hikhik..jgn simpan lama2..update tau! ^_^

salam tahun baru!

Jieda berkata...

miss aireen mohd..tima kasih.sudi gak kamu berkunjung ke blog haku yang tak seberapa ni.salam kenal gak khas untuk ko hehehe

Jieda berkata...

kak maiyah..selamat tahun baru gak buat akak

Jieda berkata...

mamalieyna..hang memang best la.nanti-nanti saya update ye