Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

21 April 2010

Tagged dari Farah

Alahai..aku telah di tag dan sekarang ni dengan besar hati aku nak jawab tag yang diberi oleh FARAH. Sape yang nak ngorat ke,nak kenal ke bolehlah pergi ke blog beliau.Hehehe..sori farah, gurau je. 

Setelah dibelek-belek, gambar yang terpilih adalah.....


Errkk..itik ni yang terpilih. Amboii..glamer la lepas ni ye itik. Takde apa pun yang menarik di sebalik gambar ni. Hanya seekor itik. Itik ni mengingatkan aku kepada kawan-kawan baik aku di sshhh... rahsia dan aku juga suka sangat makan rendang itik.

Calon-calon yang aku nak tag ialah:
1. Adah







8. Aie Darkman

Kepada calon-calon di atas, sudi-sudikanlah jawab tag yang diberi yer.

notajariruncing: mood untuk jawab tag dah kembali..sape nak tag aku silakan tapi jangan soalan yang susah ye

8 patah-patah kata:

pak long berkata...

salam..
utang dah dilangsaikan..lega..

darkbatman yang kacak. berkata...

ahaha..patutla si ellis ckp itik cam aie.nasib itik putih..cun woo..ellis, jgn jeles..akak syg aku woo.ahaha

Jieda berkata...

pak long ~ tu la..lega.ni pun banyak lagi utang tag.nak kena selongkar balik huhuhu

Jieda berkata...

darkbatman ~ hahaha..putih kan bersih.nanti nak cari ikan pink pulak,khas untuk ellis

aida berkata...

teringat itik kat umah kawan dulu..

suke tgk bontotnye.. hehehehe
kiri kanan kiri kanan~

Jieda berkata...

NiNa ~ sebab tu bila ada orang jln terkedek-kedek,kita akan terdengar org cakap jalan macam itik hehehe

Farah-Izzaty berkata...

amboi sis... promote farah ek? habis la.. lepas ni mesti ramai yg mintak borang n autograph.. hakhakhak..

btw, farah pun suka mkn rendang itik.. yummy!!

Jieda berkata...

Farah ~ hehehe..rendang itik sedap kan