Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

01 Februari 2011

Contest Nama Baby Saya


Contest yang aku nak join nampaknya menarik. Kepada sesiapa yang nak join sila klik di SINI dan tarikh tutup giveaway pada 01 Mac 2011.

Nama Anak-Anakku

1. Ahmad Irfan Fitri
Ahmad bermaksud Yang Terpuji
Irfan bermaksud Bijaksana
Fitri bermaksud Semulajadi

Nama ni diberi oleh aku kerana masa aku tengok nama-nama di dalam buku, aku berkenankan nama Irfan manakala Fitri diberi kerana aku bersalin masih di dalam bulan Syawal. Ahmad tu asalnya aku nak beri Muhammad tetapi disebabkan en suami namanya bermula dari Ahmad lalu aku menukarkan Muhammad ke Ahmad.

2. Nurdania Zulaikha
Nur bermaksud Cahaya
Dania bermaksud Hampir
Zulaikha adalah nama isteri kepada Nabi Allah Yusof

Nama ni pun aku yang pilih.

3. Nurlyana Balqis
Nur bermaksud Cahaya
Lyana bermaksud Kelembutan
Balqis adalah nama isteri kepada Nabi Allah Sulaiman

Haa.. yang ini en suami aku yang pilih. Dia berkenankan nama Lyana. Disebabkan nama anak yang kedua ada Nur maka aku pun tambah Nur dan nama Balqis tu pun aku yang tambah kerana aku nak letak nama isteri Nabi di penghujung nama anak perempuan aku. Nama ni dipilih kerana aku nakkan anak perempuan aku penuh dengan sifat kelembutan dan secantik Puteri Balqis.






Ehh..apa ni.Nak tau? Kenalah Klik ye.

4 patah-patah kata:

kindergartenlibrary berkata...

Gud luck !
=)

Unknown berkata...

goodluck sis :) tengs join :)

the.mri berkata...

goodluck sis...anda pemenang contest kt blog skyjuice.sila komen entri http://syok2u.blogspot.com/2011/02/keputusan-contest-pertama-xxxl-skyjuice.html untuk penebusan hadiah..

apdm berkata...

salam petang selasa =)


comel nama tu..