Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

11 April 2011

Jumlah Undian Yang diperolehi Pemenang ABPBH 2010

Assalammualaikum.. jom aku tunjukkan berapa sebenarnya undian yang diperolehi pemenang ABPBH 2010 yang lalu bermula tempat pertama hingga sepuluh.

Tempat pertama dengan 126,168 undian sudah tentu menjadi milik Shaheizy Sam. Tempat kedua ialah Shahir dengan 66,764 undian, aku ingat Zizan ditempat kedua tetapi Zizan di tempat ketiga dengan undian sebanyak 41,436. Tempat keempat pula Faizal Tahir dengan 12,732 undian. Tempat kelima milik Lisa Surihani mendapat sebanyak 10,592 undian manakala tempat keenam pula ialah Ana Raffali dengan 9,940 undian dan tempat ketujuh ialah Aznil Nawawi dengan 9,544 undian. Tempat kelapan, sembilan dan sepuluh ialah Syamsul Yusof, Fara Fauzana dan Aizat.

Yang tiga tempat ni aku tak tau berapa undian sebab tak dinyatakan. Sumber yang aku dapat ni setelah aku baca Berita Minggu.

0 patah-patah kata: