Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

14 Oktober 2010

Sungguh.. Aku terharu

Salam semua.. pagi ni aku tengok ulasan yang tertera di dashboard. Aku dapat satu mesej dari seorang kakak yang aku kenal masa aku baru berjinak-jinak dengan dunia blog. Kalau dulu setiap hari pasti aku akan menyinggah melihat entry2 beliau pasal makanan. Suka sangat tengok gambar-gambar makanan yang ada salam entry beliau. Tapi sekarang dah agak kurang aku ke blog kakak tu. Sesungguhnya mesej yang aku dapat memang buat aku betul-betul terharu kerana aku tak sangka kak Watie masih lagi ingat dengan tarikh kelahiranku yang akan menjelma beberapa hari je lagi. Terima kasih kak di atas ucapan itu.

7 patah-patah kata:

Watierman berkata...

Ya Allah...Dik Ko buat Akak terharu pulak!!!!Dah hanya ucapan dan doa yang mampu Akak kirimkan Dik....!Moga Allah beri seribu rahmat dan kebahagiaan buat kamu sepanjang hayat...Amin!

Mrs. Q! berkata...

Bila boleh wish ni sebenaunye sis?
hehe :D

azimask berkata...

wahh.. beruntungnya bila ada kawan kawan yang ingat birthday kita.. terharu kan....

aapa pun happy future birthday...

// klik sinie jom ke blog mimie azimask :D ... //

Jieda berkata...

Kak Watie ~ dengan ucapan dan doa pun dah memadai.Amin..

Jieda berkata...

Kie-yu ~ tunggu hari sabtu ni ye he3

Jieda berkata...

Mimie Azimask ~ memang terharu.apapun terima kasih.

anyss berkata...

Salam,
Selamat hari lahir, moga panjang umur, murah rezeki, diberkati kehidupan dan aman bahagia sepanjang hayat bersama insan tercinta.

Tak tau bila...boleh ajekan wish? hu hu hu