Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
22 April 2011

Setahun telah berlalu

Assalammualaikum... malam tadi sebelum tidur aku dengar lagu Selamat Tinggal yang dinyanyikan oleh DINA dan ZIZAN. Tiba-tiba ingatan aku melayang kisah setahun yang lepas. Kisah yang masih segar dalam ingatanku dan membuatkan hati aku begitu sayu. Nak tu kisah apa, jom baca di SINI



3 patah-patah kata:

Eye_nee berkata...

Cepat benar masa berlalu kan...dah setahun pemergian sahabat adik tu...semoga wife dia terus tabah membesarkan 3 anaknya yer...

deDetz berkata...

saya suka sangat lagu tu kak =)

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

salam kak...
awe baca entri tu...sedih, meremang awe baca...kerana manusia yang bodoh menjadi penyebab kepada ajal orang lain..memang la ajak maut di tangan Allah tapi kalu si bodoh tu tak potong tak kan jadi..dan memang tak sangka toyota Alphard teruk macam tu...sedih awe..dah la ngan dengar lagu nasyid ni :(