Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

26 Jun 2009

Tengok Wayang

Dalam pada aku bercuti semalam, aku ajak cik abang aku tonton Transformer. Sampai je kat panggung tu kuss semangat...punya la panjang orang beratur. Tak pernah pun aku tengok situasi macam tu. Mungkin mereka juga hendak menonton filem yang sama dengan aku. Kebanyakannya yang datang bersama couple masing-masing dan ada juga bersama kawan-kawan. Yang berfamily pula tak ramai. Ye la...budak-budak masih ada di sekolah waktu tu.
Sampai kat kaunter, nasib baik tiket untuk panggung utama masih ada. Kebetulan lagi...barisan feberet aku masih ada juga. Best tengok citer tu, enjoy dengan jalan ceritanya dan juga aksi-aksi yang terpapar dalam filem tu. Lakonan Shia LaBeouf dan Megan Fox pun semakin bagus dari Transformer yang lepas.
Lepas habis tonton wayang, kitorang pergi makan kat PizzaHut. Tengah syok makan, dikejutkan pula dengan satu adegan staff kat pizzahut tu kena marah ngan customer. Aku memang kesian tengok budak tu kena marah, tak tau la apa puncanya tapi customer tu memang marah giler-giler. Yang peliknya takde pulak supervisor ke manager ke yang datang meleraikan pertengkaran tu. Masing-masing diam je. Nasib baik ada seseorang yang datang tarik tangan customer tu dan pergi dari situ.

0 patah-patah kata: