Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
17 Februari 2010

Jom..pekena cendol.

Cuaca tengah panas terik ni memang sedap dapat makan cendol di bawah pokok sambil makan cucur udang. Fuhhh.. sedap sungguh.

Cucur udang yang takde udang. Patut dipanggil cucur tepung je

Tak toleh kiri kanan budak nakal ni hirup cendol

Nyaman betul bila cendol ni masuk ke tekak

Gambar ni semua diambil lepas kitorang hantar adik aku balik semula ke PLKN di Kuala Pilah Negeri Sembilan. Tempat ni aku tak tau la apa namanya tapi femes jugak kot sebab ramai betul orang yang berkunjung ke kedai ni.

13 patah-patah kata:

kiki lala berkata...

adoiiii...sedapnya cendol tu!

aduka berkata...

terliur..

Syuhada Kamal berkata...

bestnye dapat pekene cendol time panas2 neh...nyaman sekali..hehe

maiyah berkata...

fuhh.. mngoncang imanku ngan cendul plus cucur

mamalieyna berkata...

adoooi sedapnye cendol...terus tergoda nih!

Watierman, rmanbkr berkata...

Alahai buat terasa nak mencendol lah pulak!!!

zuliana berkata...

lm xmkn..nmpk sdap

Fadzli berkata...

waa dah lama x makan cendol ngn cucur udang.. tiba2 perut berbunyi.. -.-

suria_reaL berkata...

huh...lamenye xpekena cendol...time cuaca pns cmni mmg best klu dpt cendul yg sejukkk bangat tu....best2...

Jieda berkata...

kiki lala ~ kalau yang dicampur ngan ais kisar tu lagi sedap

aduka ~ hehehe

syuhada ~ memang betul

SuRayA^i. berkata...

sy mau cendol! =O

eynda berkata...

Eynda pantang tengok cendul!! Mesti nak kena cari jugak :-D

FAUZIAH MARJUKI berkata...

chendol leman dawi ker jit?