Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
11 Februari 2010

A Village in Holland with no roads

Amboiii..tajuk n3 ni dalam bahasa omputih la hehehe...
Bestnya kalau tinggal kat tempat camni. Sungguh mendamaikan hmmm... *tengah berangan ni*




23 patah-patah kata:

aduka berkata...

cita2 gak nk pindah then bli umah kat sana.. perghhh.. cun kan? ^_-

azieazah berkata...

Wahhh.... turut kagum dengan negeri orang yang sangat indah...

kalu kat tempat kita, dapat kawasan ada sungai, ada sawah pun dah seronok dah...

Jieda berkata...

aduka.. tu kan..damai sungguh rasanya

Jieda berkata...

kak azieazah ~ betul..betul..betul..

|| NaFiRaa || berkata...

sgt mendamaikan...nyaman jek!!

Jieda berkata...

Nafira ~ ye la.tiba-tiba teringin pulak nak ke sana hehehe

z|lh@n berkata...

hujan emas di negeri orang tidak akan sama dengan hujan batu di negeri sendiri.. tapi apakan daya.. memang cantik sungguh la tempat orang.. teringin aihhh nk p dok sana.. hikhikhik..

maiyah berkata...

kalo akak mmg patut dok tmpat camni ngeee

Jieda berkata...

zilhan ~ hehehe

kak maiyah ~ best kan kak

Didi Nadhirah berkata...

cantik,peace je

mamalieyna berkata...

wah..wah...nak tumpang verangan sama..^_^... bestnyeeeeeeeeeeeeeeee..!

AzuanBudakMemandai berkata...

seronok le dapat rumah camtu huhu

leen hussain berkata...

jieda...kakleen pun memang suka suasana dan tempat2 cenggini...tapi kat malaysia ni, jgn harapler nak jumpa sungai bersih macam tu lagi..huhu...dalam mimpi aje ler...

Jijahh @ f.k berkata...

uhhh bestnye ... suka sangatt ..

Jieda berkata...

didi nadhirah ~ betul tu

mamalieyna ~ jom..kita berangan sama-sama hehehe

AzuanBudakMemandai ~ tapi susah nak dapat suasana camtu kat sini

Kak Leen ~ betul tu kak leen.

Jijah ~ hehehe...

NaNaJoe berkata...

wah!!sgt cantik...kalau nant umah terbakar pon xsusah da..huhuhu~~

Jieda berkata...

NaNaJoe ~ sebab dekat dengan sungai ye hehehe

NiNa' berkata...

susah jugenye nak angkut barang~

Jieda berkata...

Nina ~ mungkin ada pengangkutan yang sesuai kot

kak norli berkata...

Ehm...bestnya!! sesuai dgn akak yg tua ni..sambil buat kek..tgk d halaman rumah..alahai...jgn mimpi nk dapt suasana gitu..

r0sLiNa berkata...

best nya...rs tenang jew tgok pic 2

Jieda berkata...

roslina ~ tu la kan.memang tenang je

NARDtheNERD berkata...

wahhh~...cantekknya tempat ni....=))