Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
04 Februari 2010

Sukasuka Giveaway

Cantik kan kawan-kawan

Masa aku jalan-jalan baca blog, aku terjumpa satu blog yang menganjurkan giveaway dan tanpa berfikir panjang aku terus join. Hadiahnya pun menarik gak. Selama aku ada blog inilah kali pertama aku join.

Okay...taknak citer panjang-panjang. . Giveaway kali ni datang nya dari blog MANGOSTEENSKIN. Jika korang berminat nak join silalah pergi ke SINI. Pengumuman akan dibuat pada 8hb Feb ni. Cepat...tinggal lagi beberapa hari je untuk korang sertai.

4 patah-patah kata:

azieazah berkata...

Cantik nyer gelang tu.. Moga bertuah jadi pemenang...

Iznie berkata...

erm! nice.....hope menang ea... :)

Darkbatman berkata...

smoga berjaye..yehaaa..!!

Jieda berkata...

kak azieazah,iznie,darkbatman ~ tima kasih tapi sayangnya tak dipilih sebagai pemenang huhuhu...