Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
24 Februari 2011

Perlawanan Bola Sepak

Assalammualaikum... pagi ni nak cerita pasal bola sepak yang berlangsung malam tadi antara Malaysia dan Pakistan. Malaysia telah menjaringkan 2 gol kemenangan manakala Pakistan tidak berjaya menjaringkan walaupun satu gol. Tapi kita tak boleh lagi nak menarik nafas lega kerana masih ada perlawanan timbal balik pada 9 Mac depan.

Dua insiden yang terjadi pada perlawanan bola sepak tu ialah Khairul Fahmi ditendang oleh pemain Pakistan. Apalah pemain Pakistan tu, ikut sangat emosi last-last padan muka kena kad merah. Insiden kedua juga melibatkan pemain Pakistan yang jatuh pengsan selama beberapa saat. Masa tu aku yang tengok kat rumah pun cemas jugak sebab pemain tu tak sedar. Naib baik dengan bantuan kepakaran doktor, akhirnya sedar juga pemain bolasepak Pakistan tu.

Apapun.. harap-harap Malaysia boleh mara ke Sukan Olimpik.






2 patah-patah kata:

ardinihumaira berkata...

geram tengok apek kena tendang huhu

mamalieyna berkata...

alaa tak perasan lak ada perlawanan, kalau en suami ada, sure kita perasan nak tengok..hu~ hee~

tahniah buat malaysia!