Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
10 Februari 2011

Template Baru

Assalammualaikum.. perasaan tak sekarang ni aku dah gunakan template baru dan masih lagi mengekalkan warna biru. Cuma sekarang ni kat post entry nampak agak berterabur dengan gambar-gambar yang tak sekata. Dah puas aku adjust nak bagi gambar-gambar tu berada di tengah-tengah tapi tak menjadi-jadi hu3. Ada sesiapa yang tau tak? Boleh tolong sikit.


Ehh..apa ni.Nak tau? Kenalah Klik ye.

7 patah-patah kata:

nelly berkata...

lawa template ..
hehe ..
biru yang harmoni ..
=)

jom baca :
Korang kategori rajin menulis atau terus menulis ?"

M a W a D D a H berkata...

wahh..lame xdatang sini...datang2 ngan template baru...nice...:)

puanbee berkata...

lawa..bab gambo tu bee pun tk tahu kak..try search jer

caluk@cencaluk berkata...

adjust monitor kau kat tengah2 kih2

sop berkata...

gambor mana?

E.d.Y berkata...

xpe..slow2 lakukan perubahan

SYaMiLa berkata...

ada kod perlu buang...kt bhgn bwh kod script yg untie mila minta nor delete tu... ;-)