Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

19 Mei 2011

Al Fatihah buat empunya blog Telordibasuh


Assalammualaikum.. tadi aku terbaca pasal pemergian empunya blog http://telordibasuh.blogspot.com . Memang serius aku terkejut sangat sebab masa aku rajin blogwalking satu masa dulu Allahyarham rajin juga menyinggah ke blog aku ni. Aku dapat info pun dari SINI. Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah buat Allahyarham. Semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Amin.


6 patah-patah kata:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe pun baru tahu ni kak...tak sangka kan..semoga arwah dicucuri rahmat

Eye_nee berkata...

Rasa cam penah jugak masuk Bloq dia...Apa pon..Semoga Roh Arwah dicucuri rahmat...Al-fatihah...

INTAN COTTAGE berkata...

Al-fatihah....Semoga dia d tmpatkan bersama dgn org2 yg beriman..AMIN...

Hafiz Yusof berkata...

al fatihah...semoga rohnya dicucuri rahmat...

wan syamilah berkata...

al-fatihah

Ardini Humaira berkata...

Al-Fatihah..