Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
06 Mei 2011

Email Hampeh

*sila klik untuk lebih tumbesaran*

Assalammualaikum.. korang pernah tak dapat email camni. Kalau sebelum ni aku cuma dapat dari oversea je, kali ni si penghantar email ni dari Malaysia. Biasanya memang la aku tak layan email camni tapi setiap hari asyik masuk je dalam inbox aku. Camne ye nak hentikan dapat email camni?


10 patah-patah kata:

puanbee berkata...

tekan spam ..tu je bee tau huhu

~nsar~ berkata...

ari2 dapat email cmni.. belambak.. semua masuk junk... nasib baik junk... tensen tengok banyak2..

Puan Comei berkata...

selalu dapat sms hampeh ni. mcm2 nama. suka2 nak bg kita harta ek.

♥MiZz-siHa♥ berkata...

ari2 dpt email cam nie..delete trs je..

Zefa NorAsmara berkata...

Pernah juga dpt email sebiji mcm ni, cuma tak ingat siapa sendernye.. :-(

nuriz berkata...

alahai manis betul ye ayat ayat dikarang

nak sedekah pi le sedekah kat umah anak yatim umah org tua org miskin lain belambak lambak..
nampak sgt nak nipu tu

fiezah91 berkata...

letak je kat spam.. :)

azieazah berkata...

Selalu email gini memang masuk ke spam. Tengok tajuk jer adakala kita bleh agak.

Delete!

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

akak balas je kasi ayat power...heheh..awe dapat gak..malas nak layan...sebab mengarut

Izan Ishak berkata...

izan pun berlambak dpt email2 camni. masalahnya menyemakkan mata dlm inbox je...