Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
10 Mei 2011

ChurpChurp

Assalammualaikum.. sekarang ni aku dah berjinak-jinak dengan ChurpChurp selain dari Youthsays dan Ipanelonline. ChurpChurp ni sebenarnya dah lama aku register tapi malas aku nak jalankan. Sekarang ni je dah rajin tupun setelah tengok kat FB masing-masing update status dengan ChurpChurp ni. Di bawah ni adalah pendapatan aku selama 5 hari aku mengaktifkan ChurpChurp aku. Okay kan... he3. Opss.. ni bukan entry menunjuk ye, aku taulah mesti ramai lagi amountnya lebih kencang dari aku. Kalau yang belum ada akaun ChurpChurp tu mehlah register di SINI ye.


Oh ye.. tolong-tolonglah klik Churp-Churp di atas ye.


3 patah-patah kata:

Izan Ishak berkata...

jom kita berchurpchurp

puanbee berkata...

sekejap je kan kak ..rezeki tu di mana2

Ardini Humaira berkata...

churp2 dni tak naik2 earnings... hehehe nanges je tengok