Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
03 Mei 2011

Rita Rudaini dah bersalin


Assalammualaikum.. kalau haritu aku buat entry pasal Sazzy Falak dah selamat bersalin anak kembarnya, kali ni nak tunjukkan Rita Rudaini pula yang dah selamat melahirkan anak yang kedua pada 29hb April lepas. Baby lelaki yang dilahirkan Rita dengan berat 2.75kg ini diberi nama Airit Rafqa Arjuna. Comelnya baby Rita ni. Cerita penuh bolehlah korang cari di OH BULAN




7 patah-patah kata:

ibu qaleesya berkata...

alhamdullillah.. dah selamat pun

cik ubi berkata...

unik namenye!..

Jieda berkata...

ibu qaleesya ~ dan babynya pun comel kan he3

Jieda berkata...

cik ubi ~ haah..namanya memang unik

Nina Aman berkata...

hehe..lps ni bykla atlit bola sepak yg berDNA aidil ni kan...hehe

mamalieyna berkata...

comelnya baby diorang..harap semua baik2 saje..geram tgk baby~

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

cumil kan..hope mereka bahagia