Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
23 Mei 2011

Kisah Dongeng | Stacy

Assalammualaikum.. minggu lepas aku selalu dengar lagu ni kat radio opis aku tapi serius aku tak tau sape penyanyi dan tajuk lagunya. Maklumlah aku dengar radio ni cuma kat opis je. Kat rumah memang jarang sangat. Lagipun kat rumah takde radio. Akhirnya aku dapat tau lagu ni rupa-rupanya nyanyian Stacy yang bertajuk Kisah Dongeng. Jom kita layannn....




Kisah Dongeng

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela


Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja


5 patah-patah kata:

hyazz berkata...

lagu baru yer... selalu tengok tv jer...jrg dengar musik sampaikan lagu ni pon rasa cm tak pernah dengar...pelik kan...

misz sheyla berkata...

ala....xleh nk play plak lagu ni....hueeee

Rai berkata...

besnya opis ada radio..opis saya senyap sunyi..hanya kedengaran bunyi kibod diketuk2..huhu..

EZAN IDMA berkata...

salam sis

Untuk makluman , hadiah penyertaan akan diberikan kepada semua peserta Nama Baby contest dan akan dipos pda bulan 6 nanti. di harap dapat menghantar sekali lagi alamat, nama anda dan nama baby. ke iezanidris@yahoo.com.my

maaf lambt :)thanks :)

EZAN IDMA berkata...

sume dpt hadiah :)