Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

01 Julai 2009

The Biggest Loser









































The biggest Loser ni adalah salah satu rancangan realiti yang aku suka dan jarang miss tengok setiap petang kat tv Hallmark channel 702 dari kul 7mlm sampai 8mlm. Dorang ni tak payah susah-susah nak makan pil kurus ke, nak telan ubat periuk ke, hanya dengan senaman dan penjagaan pemakanan je. Rancangan ni ada tempohnya untuk ke final. Di final nanti baru la tau sape yang akan jadi THE BIGGEST LOSER. Kalau tak silap aku dalam masa 3 atau 4 bulan dorang kena bersungguh-sungguh dalam menurunkan berat badan. Hisshhh...kagum betul la. Agaknya kalau aku betul-betul buat cam dorang buat mungkin aku pun boleh jadi macam dorang. Yang pentingnya kena kuatkan semangat je hehehe

Gambar yang aku dapat ni, dari rancangan The Biggest Loser tapi aku tak ingatla season berapa. Takpe la...tak penting pun. Yang best tengok semangat dorang dalam menurunkan berat badan.

0 patah-patah kata: