Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
01 Julai 2009

Sanggup ke?

Nape la muka katak ni garang sangat

Nampak sekali imbas cam katak panggang je

Seandainya korang gi jalan-jalan dan ternampak ada orang jual beg camni...sanggup tak korang beli dan galas kat bahu hehehe

6 patah-patah kata:

Watierman berkata...

EEEEEE....Jeida...akak geliiiii sangat2 ni.....cam na...nak bawa...tengok kat ternet pun dah geli geleman....TAK SANGGUP!!!!!

PUTERA2PUTERI berkata...

ha jieda kt mana jual tu.....eee x gama la nk galas kt bahu ni....geli...geli...

dina berkata...

hahahaa... tu buleh bagi anyss dgn lela... diorang kata katak is cute...

norlina mohd rasid berkata...

ni katak btol ke tipu ni..hihi...
bez kalo jdkan adiah kat org tkot katak..hehe

HASNAH berkata...

Geli la Jieda...cam katak betul jer.......
tak sanggup rasa nyer nak beli....

Jieda berkata...

jieda @ watierman
Saya suka tengok katak hijau yang garang tu.Nampak comel hehehe

jieda @ putera2puteri
Nak beli ke ieta? Kalau saya jumpa, saya belikan unuk awak hehehe

jieda @ dina
Ko taknak ke?

jieda @ lina
katak tipu je tu lina...
okay gak idea tu hehehe

jieda @ hasnah
saya geli tengok gambar yang no dua tu.nampak cam katak panggang