Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
22 Julai 2009

Blog

Hmmm...hari ni aku baca satu blog yang aku dapat dari sahabatku berkenaan dengan satu kes pembunuhan yang terjadi sekitar tahun 2007. Dah dua tahun kisah tu berlalu dan alhamdulillah, kes tu telah pun selesai dan pembunuhnya telah pun menerima hukuman yang setimpal dengan apa yang mereka buat. Lepas je aku baca blog tu perasaan aku secara otomatik terus bertukar. Sedih sangat. Memang tak disangka-sangka kawan yang telah dikenali sekian lama sanggup melakukannya. Tak nak citer panjang la. Kalau korang nak tau korang baca kisahnya di www.dextrike.blogspot.com

3 patah-patah kata:

caluk@cencaluk berkata...

apsal link tu ke bangbus ha ha

dina berkata...

aku bila baca kisah ni memang air mata aku mengalir je...

Watierman berkata...

Salam Jeida semalam akak baca blog tu...sedih sgt2...sampai akak cerita kat hb pun sebak lagi...yg terdekat dengan arwah mesti kuat & tabah....tersentuh betul...ajal maut itu dah ketentuan Ilahi!!!...Sama2lah kita sedekahkan Al-Fatihah pada arwah!!!