Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
17 Julai 2009

Tambah lagi koleksi

Uisshhh....lamanya tak update blog. Maklum la bizi yang teramat sangat. Sementara ada kesempatan ni dapat la update blog hehehe

Nak citer pasal minggu lepas....

8hb July 2009
Jam 11.30pg

Aku: Hello...Samad, nanti kalau ada posmen datang bawak bungkusan suruh dorang bawak naik atas.

Samad: Haa...ye laaa...

20 minit kemudian aku memandang keluar tingkap dan ternampak sebuah van dari Pos Malaysia lalu aku menelefon ke arah balai pengawal

Aku: Samad..jangan lupa suruh orang tu naik opis.

Samad; Dah bgtau..orang tu otw naik atas.

Terdengar ketukan lalu pintu dibuka. Dengan kontrol hensem abang pos tu membawa bungkusan dan terus menghantar kepada aku. Setelah siap sain dan abang pos tu beredar tanpa membuang masa aku membuka kotak itu dengan perasaan yang sangat gembira kerana barang-barang yang ku tunggu telah pun tiba. Aku pun mengeluarkan satu persatu dan membelek-belek barang itu. Ada 15 semuanya. Makin bertambahlah koleksi aku. Hmmm...nak baca yang mana satu dulu ye...







Akhir sekali aku nak ucapkan banyak-banyak terima kasih kat nadia sebab sudi membelikan novel yang aku kirim pada pesta buku Alaf21 yang lepas. Saaaayang kat nadia hehehe

3 patah-patah kata:

muliati berkata...

mak ai..sekali beli 15 terus..dasyat2

dina berkata...

hamboi... banyaknya borong... bila la nak pos buah binjai kat aku... wahahahaa...

Nursuzry berkata...

huhuhuhu....jeles.....