Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
17 Julai 2009

Jawab Tag Dari Dina

Sementara aku tengah bosan yang teramat ni, ada lah baiknya aku jawab tag dari dina. Ye tak?

1. Anda sudah mempunyai berapa org anak & nyatakan Girl Or Boy???
Hakikat yang sebenar anak aku ada 3 orang tapi disebabkan seorang (perempuan) telah menemui penciptaNya maka yang ada sekarang hanya lah 2 orang. Seorang lelaki dan seorang perempuan.

2.
Bila perancangan anda untuk menambah anak?
Hmmm...tahun depan kot. Maklum la yang bongsu pun dah 3 tahun.

3. Nyatakan nama anak anda & apa makna nama anak anda dlm Islam??
i) Ahmad Irfan Fitri = Ahmad: Terpuji
Irfan: Kebijaksanaan
Fitri: Semulajadi

ii) Nurlyana Balqis = Nur: Cahaya
Lyana: Lemah Lembut
Balqis: Sempena Nama Isteri Nabi Sulaiman

4. Siapakah yg memberikan nama anak anda??
Nama Irfan diberi oleh aku manakala nama Balqis pilihan suami aku.

5.
Dari mana tercetusnya idea memberikan nama anak anda??

Dari buku yang dipinjam dari seorang kawan

6.
Sekiranya anda dikurniakan seorg lagi cahaya mata...apakah nama yg akan anda beri??

Hmmm...tak terfikir lagi

7. Berapakah perancangan anak yg anda mahu & nyatakan berapa girl & berapa boy???
Perancangan nak 4 je, nak 3 lelaki 1 pompuan.

8. Bagi yg mempunyai anak lebih dari seorg...nyatakan jaraknya beza umur anak anda?

Antara Irfan dan Balqis bezanya 4 tahun

9. Untuk kelahiran anak anda yg akan datang..anda nak Girl @ Boy?? Nyatakan
sebabnya??
Nak boy sebabnya... takde sebab la

10. Apa ciri2 persamaan anda & anak anda??
Hmmm...perangai Balqis sebijik cam perangai aku masa kecik dan apa yang sama tu Rahsia hehehe

11. Upload gambar anak anda untuk tontonan semua rakan blogger..

Aku tepek kendian la ye

12. Aku nak tag

Kak watie
Ieta
Ainie
Lyana
Kak Hasnah






0 patah-patah kata: