Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
02 Julai 2009

Tuan Punya Kereta Yang Hampeh

Pagi tadi aku keluar lambat untuk gi kerja. Ni semua kerana melayan kerenah Balqis yang nak tengok kartun feberet dia dan taknak pegi nursery. Bila semua urusan dah selesai, aku drive pada kelajuan yang luarbiasa sikit maklum la dah terlewat. Aku ikut lane kanan. Masa aku lalu depan stesen minyak ada sebuah kereta volvo terus keluar dari simpang dan terus masuk lane aku. Nasib baik aku sempat brek. Apa la salahnya dia bersabar sikit lagipun belakang aku tu memang takde kereta lain pun. Kebetulan pulak hon kereta aku tak berbunyi. Kalau tak memang aku hadiahkan bunyi hon yang panjang la kat orang yang hampeh tu.

7 patah-patah kata:

Watierman berkata...

Sabar....Jeida...baru dua tiga hari lepas masa keluar dari Sogo...kereta akak kena cium dari belakang...al maklumlah traffic jam....tak teruk pun cuma keluar cat sikit ....tapi ambik masa gak nak berbincang....tu yang balik Penang lambat tu...bila drive...semua pihak kena sentiasa beringat...betul tak???

dina berkata...

sabar le laling... kau bukan taktahu kalau org pakai kete besar2 ni... ati pun besar... hahaha

The Admin berkata...

ehemm ..

PUTERA2PUTERI berkata...

sabo bebanyak cik jiena ooiiii....INGATLAH OANG TERSAANG.....

dina berkata...

alamak, the admin berdehem tu... terasa la tu--->kau kan dah kurus the admin...

Jieda berkata...

jieda @ watierman
Betulllll

jieda @ dina
Aku masih belajar sabar dalam pemanduan aku hehehe

jieda @ admin
Thanks en Admin.Sudi gak jenguk blog aku yang tak seberapa ni hehehehe

jieda @ putera2puteri
Memang itu yang sentiasa diingati

jieda @ dina
En Admin sakit tekak la dina hehehe

caluk@cencaluk berkata...

kau guna hon jual rotitu lah jieda he he