Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
05 Ogos 2009

Anak Lidah Buaya

Saje je aku nak tunjuk kat korang pokok lidah buaya yang aku pernah tepek kat sini dah ada anak. Nampaknya lepas ni aku kena cari pasu lain sebab aku nak pindahkan anak pokok tu. Kejam ke aku kerana memisahkan anak dan ibunya......hehehe

7 patah-patah kata:

dina berkata...

nasib baik lidahnye jek, kalau kau pisahkan anak buaya dari mak buaya, nahas le kau... hhahaha

Nursuzry berkata...

pisah utk kebaikkan xpe. heeeeeeee

Watierman berkata...

Eh...Jeida...masih menyusu lagi kot!!!

caluk@cencaluk berkata...

lidah itik x de ke he he

Sifu Mirza berkata...

sabar jieda...jgn pisahkan lagi..

kesian dia... tunggu besar sikit...

:-)

azieazah berkata...

Lidah buaya berkhasiat guna kat muka.. Hmmm patut ler Jieda cun sejak dulu.. hehehe..

anyss berkata...

Sib baik ada 1 je pokok ni kan....karang dah beranak pinak bercucu cicit....dah x kuasa nak beli pasu lagi dah!