Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
13 Ogos 2009

Citer Semalam

Semalam...
Sedang aku duduk menonton tv aku terima satu sms
Aku baca mesej tu dan kemudian aku terkejut
Aku dituduh sedangkan perkara tu terjadi bukan kerana aku
Biarpun sekarang hidupku dirudung malang
Tapi kutahu..satu hari nanti pasti ada sinarnya

p/s: aku tak pandai berpuitis, sekadar meluahkan rasa di hati

4 patah-patah kata:

Watierman berkata...

Salam Jieda...kebenaran pasti di pihak yang benar!!!

caluk@cencaluk berkata...

kau sabar aje tu dugaan --> ceh mcm ckp kat diri sendiri aje ha ha

sitisifir10 berkata...

Orang memang senang menuduh..tapi ALLAH tetap tahu benar salahnya :) Jangan mengalah

anyss berkata...

Jieda,
Tabahkan hati, buat donno je. Hanya elakkan doa "Tuhanku, tunjukkan aku kebenaran" kecualilah ko memang seorang yang tabah untuk MELIHAT kebenaran tu... hu hu hu
Aku pernah menyesal dengan doa begitu bila Allah kabulkan doa tu. Kalaulah tahu peritnya terima kenyataan, aku lebih rela doakan "Ya Allah, berikan mereka yang khianat itu petunjuk biar apapun kebenarannya dan aku tak mahu tahupun aib orang lain walaupun mereka telah membin aib aku" Boleh gitu?

Kira bolehlah kan...hidup ni mudah je, tak payah nak susah-susahkan.