Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
21 Ogos 2009

Salam Ramadhan



Disebabkan esok seluruh umat Islam akan menyambut bulan puasa, aku nak ucapkan Salam Ramadhan kepada semua rakan-rakan blogger.

P/S: Dipersilakan amik kad ni dan tepekkan kat rumah masing-masing

3 patah-patah kata:

maiyah berkata...

salam.. selamat berpuasa

caluk@cencaluk berkata...

selamat berpuasa --> aku x nak kad, nak duit raya he he

Lieza berkata...

slm..

slmt menjalani ibadah puasa...
hem... krn kisah itu lah, para suami dah tak leh masuk temankan isteri melahirkan anak.. sedih betul rasanya..

kerana nila setitik ( lelaki india itu lah ), abis rosak susu sebelanga ( para suami yang lain lah kan.. termasuk somi aku itu.. )