Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
19 Ogos 2009

Binatang Yang Tak Diundang

Pagi tadi masa aku nak jemur kain, aku ternampak binatang ni. Tekojut aku. Nasib baik takde lemah jantung. Aku nak halau tak berani pulak, terpaksa la aku tunggu suami balik dari hantar Irfan sekolah. Lastnya tak jadi aku jemur kain kat belakang rumah. Sorry la gambarnya agak blur. Aku tak berani nak ambil dari jarak dekat.




Benda alah ni pulak aku panggil mentadak. Ini pun aku tak berani nak dekat. Si mentadak ni menyinggah masa aku nak balik kampung haritu. Nasib baik masa ni si mentadak berada di luar tingkap. Kalau kat dalam kereta nampaknya makin lambat la perjalanan aku nak sampai ke kampung. Agaknya dia pun nak ikut gak kot hehehe.




5 patah-patah kata:

manpreet sekhon berkata...

interesting
why just park...


Linux Help Discussion forum

Aman Toor
jolly arora

Sulela berkata...

Akupun geli gak...ahahahaha

caluk@cencaluk berkata...

bela lah sekor he he

dina berkata...

mentadak mentadu macam mana jieda tido?



kahkahkah...

Jieda berkata...

sulela ---> ko pun geli gak ye hehehe

caluk ---> ko nak ke caluk? aku rasa kat belakang rumah banyak tu

dina ---> hehehe...waktu sekolah dulu-dulu pun bila nampak mentadak,mesti kuar soalan tu