Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

04 Ogos 2009

Rezeki di tengahari


Dua hari berturut ni memang rezeki kitorang kat opis ni murah betul. Semalam makan pizza tapi terlupa pulak nak snap gambar. Harini makan burger mcd pulak. Mula-mula aku ingatkan nak order double cheeseburger tapi harganya murah la pulak. Terus aku order quarter pounder. Orang dah belanja kan..amik pun yang best la sikit hahaha..

Dina...jom makan sama-sama

6 patah-patah kata:

Sifu Mirza berkata...

salam jieda...

sesekali pekena burger ok jugak...

inilah yg dikatakan 'rezki' yang tak disangka...

memang tak sangka...

:-)

dina berkata...

jom jieda..... hahahaa... aku suka quarter pounder... arini aku makan mihun tomyam... bila tengok mc d ramai org... beratur panjang... ye la dah senyap isu boikot kan... kalau tidak kosong jek mc d tu

Jieda berkata...

jieda @ sifu mirza
tima kasih la sifu mirza.sanggup sudi ke blog saya yang tak berapa ni hehehe...

harap-harap esok ada lagi orang belanja.Boleh mintak KFC pulak hehehe

Jieda berkata...

jieda @ dina

wahh..mihun tomyam pun aku suka gak tapi lagi sedap kuew tiow tomyam hehehe... tadi sempat gak aku tapau sayur keladi masak asam

Sulela berkata...

Huuuu...meleleh lak air liur aku tengok burger tu. Tengok keju dia...perggghhh!!!

Jieda berkata...

Jieda @ lela

Keju tu la yang menambahkan lagi keenakan burger tu hehehe