Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

31 Ogos 2009

Dah 9 tahun

Sejak 9 tahun yang lepas, tanggal 31 merupakan hari yang amat bermakna kepada aku kerana tepatnya pukul 11:30 pagi 31 ogos 2000 aku bergelar isteri kepada seorang lelaki yg amat ku cintai hehehe. Aku mengharapkan agar dengan bertambahnya usia perkahwinan aku, hidup kami lebih bahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat. Amin.

9 patah-patah kata:

Maiyah berkata...

salam.. wah selamat ulangtahun moga kekal hingga ke anak cucu

Jieda berkata...

kak maiyah ---> tima kasih :-)

Jieda berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Jieda berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
~~**ieta azri**~~ berkata...

salam jieda...happy aniversary...wah dah 9 tahn no...baguih..baguih...semoga berkekalan hingga keakhir hayat...amin....[sori terlebih sehari daaa]

caluk@cencaluk berkata...

tahniah semoga berkekalan hingga ke pintu syurga

dina berkata...

Happy Anniversary Jieda... Semoga kekal bahagia dan jodoh berkekalan hingga ke syurga...

azieazah berkata...

Selamat Ulangtahun Perkahwinan 9th to JIEDA dan suami.. Moga jodoh berkekalan..Aminnnn...

Kata orang, bila melepasi tempoh 5 tahun, kita sudah berada di zon stabil. Hanya perlu pertahankan..

anyss berkata...

Tahniah Jieda....moga bahagia hingga masuk syurga ------> caluk, ko jgn marah aku!