Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

18 November 2010

Award So Cantik

Salam.. harini aku dapat award dari rakan blogger ManjaIxora. Rasanya cam dah lama tak dapat award dan lepas ni kalau ada sesape yang bagi aku award aku akan buat dengan segera. Tak mau peram lama-lama. Oppsss... selain dapat award ni kenalah jawab soalan yang diberi oleh pemberi award.

Nickname untuk tuan empunya blog
Jieda

Ucapan utk yg memberi award
Terima kasih banyak-banyak kerana telah memilih saya sebagai salah seorang penerima award.

6 fav artist / singer / group
Laa... 6 je ke he3

1. Ziana Zain
2. Tiz Zakiah
3. Zizan
4. Nabil
5. Ukay's
6. Exist

Tag award pada 10 rakan blogger
Dengan bangganya saya ingin berkongsi award ni dengan

1. Kie yu
2. Izan Ishak
3. Salmia
4. Syamila
5. Ell
6. Caliph
7. Krole
8. Zulkbo
9. Gnesop
10. Che Armster

Sudilah kiranya korang yang telah tercalon ni amik award yang grand ni. Sekian, terima kasih.

1 patah-patah kata: