Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
19 November 2010

Perfume

Salam.. sape yang tengah boring tu, jom layan citer di bawah ni

Ada sorang mamat tu masuk ke dalam lif untuk naik ke tingkat lapan sebuah bangunan. Sampai tingkat satu, tetiba je masuk sorang awek cun lagi bergaya lalu menyembur perfume ke tubuhnya."Ini perfume mahal tau..jenama Beverly Hills, RM400 sebotol," katanya angkuh. Bengang giler mamat tu.

Sampai tingkat tiga, masuk lak sorang mak datin juga menyembur perfume ke tubuhnya. "Perfume Vecinza dari Itali, RM1000 sebotol tau," kat mak datin tu lagi angkuh berbanding awek cun tadi. Lagi lar menyampah giler mamat tu.

Sampai je tingkat lapan, pintu lif pun terbuka dan mamat tu sedia lar nak keluar dari lif. "Proootttt!!! Sebelum keluar mamat tu sempat mengeluarkan "gas aslinya" dalam lif tu.

"Telur rebus kedai mamak. Tak mahal, lima puluh sen sebiji jer..,"kata mamat tu selamba lalu berjalan meninggalkan kedua pompuan kerek yang mula termuntah dalam lif.

11 patah-patah kata:

Nazz@Purple berkata...

huhuhuhuuhu...memang2..murah lagi asli baunye...hahaha

ardinihumaira berkata...

ngaaahaha.. kaw kaw baunya tuh

noor berkata...

salam kenal

anyss berkata...

Salam,
Selamat hari raya aidiladha

Waaaaa bagus tul fermume kedai mamak tu kan la la la

ASSOYFINGER67 berkata...

kaw2..padanler muke..huhu

zeqzeq berkata...

tahan jerrr kan..

aibaks berkata...

kah3.. awat tak hembus awal2? hehe

biskut berkata...

amik ko...

Lina_Lin berkata...

lawak sangat3
pecah perot bce..

hu¤čna™ berkata...

haha..
padan muke minah2 tuhh!

~lulu & faiz~ berkata...

hahaha..akibat berlagak sangat minah tu!