Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
29 November 2010

Kes Cikgu Shida

Salam.. aku baru perasan kehadiran video cikgu Shida dalam youtube. Itupun setelah aku baca dari blog Cikgu Dahlia. Nampaknya aku jauh ketinggalan. Aku pun dah tengok video-video miming cikgu Shida tu. Bagi pendapat aku, tak salah la kalau cikgu Shida nak buat miming dengan caranya yang tersendiri. Aku seronok tengok sebab video tu kelakar dan best tapi aku kesian gak kat cikgu Shida tu kerana ramai juga yang hentam dengan apa yang dibuatnya. Bagi aku dia bukannya buat gaya yang melampau ataupun gaya dengan aksi menggoda. So, masih boleh diterima. Mungkin dengan cara camtu dia menghiburkan dirinya sendiri. Apapun best la tengok video-video tu.

notajariruncing: aku paling suka tengok cikgu Syida miming lagu Berpacaran.

15 patah-patah kata:

honeyvsbee berkata...

betu2 tu...terpulanglah kat dia..lg teruk pun ader

dya adriza berkata...

sangat setuju dengan pendapat kak jieda ^^ cikgu shida juz untuk menghiburkan kita, bukan dia buat video lucah pun..

mamalieyna berkata...

MASING2 ADA CARA TERSNDIRI TUK HIBURKAN HATI..CUMA MUNGKIN CARA TAK KENA KOT..SBB TU KENA HENTAM..EINA PUN TAK PERNAH VIEW TGK KLIP VIDEO MIMING DIA..JUST DGR SOKSEK2 ORANG JER..^_^

MIMIE AIZA berkata...

ada orang suke ada orang tak suke. macam tulah kehidupan :)

Jieda berkata...

honeyvsbee ~ tu la..ada lagi teruk tak dikecohkan plak

Jieda berkata...

dya adriza ~ betul,kalau dia buat aksi yang menjolok mata ke,aksi lucah ke baru boleh hentam

Jieda berkata...

mamalieyna ~ jieda pun baru harini tgk,sekadar hiburan okay la

Jieda berkata...

Mimie Aiza ~ betul..setiap apa yang kita lakukan ada pro dan kontranya

ManjaIxora berkata...

cikgu shida bwk 3 watak.. menghiburkan.. tp kesian dia..

Kie-yu berkata...

kak..
kie-yu kurang suka la
tak tau kenapa
huhu
sorry tau
mungkin kie-yu tak pandai menilai kelakarnya

fatin hanani berkata...

fatin pun tgk video yg ckgu shida wat lam lagu tu hehe..

emm yang shtbox tu.
tulisan dia kena buka kat acct awk tu sendri.
tgk dkt font dia :)

SyidaGorjes berkata...

yang penting syida yang ni takde video kat u tube.heheheh

Madam Bling Bling berkata...

hi,can exchange link with me? thanks!

oya berkata...

cikgu shida topstar nih

jaya jr berkata...

betol2..ok je rasenye..org yg hentam tu klo disuruh buat bukan nye boleh buat..layan suda..xnak layan pangkah