Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
31 Disember 2009

Besday BaLQis & IrFaN

Pada 29.12.2006 tepat 12.05 pagi Balqis selamat dilahirkan. Alhamdulillah...masa aku melahirkan Balqis tak sesusah mana cuma yang aku rasa ngeri bila teringatkan ada sikit uri Balqis yang tertinggal kat dalam rahimku dan dengan kepakaran nurse yang senior kat situ uri tu dapat juga dikeluarkan walaupun masa tu aku rasa cam nak sepak je nurse tu. Sakit laaaa. Rasa cam serik je nak beranak lagi hehehe. Pada 29.12.2009 genaplah umur Balqis 3 tahun. Dah besar anak mama. Aku cuma belikan pizza yang baru dan kek kat SR. Disebabkan Irfan dilahirkan pada 01.01, aku sambut sekali untuk dua beradik tu. Save sikit budget.

Kek Indulgence yang menjadi pilihan


Masa ni Balqis tak nyempat-nyempat nak potong kek


Pizza baru yang cheesy bite


Balqis bersama pakcik kesayangannya.Adik aku yang no 4

0 patah-patah kata: