Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
14 Disember 2009

Nak makan apa ye???

Salam semua...dah berapa hari blog ni tak berusik hehehe.. maklumlah kemalasan tengah melanda tahap maksimum.

Sebenarnya perut tengah lapar ni maklumlah tengahari tadi tak makan. Lagipun lauk kat kantin skang ni dah tak berapa best huhuhu...

Tiba-tiba tekak terasa pulak nak makan ni tapi malas nak masak huhuhu....

Tomyam kaki ayam. Aku masak tomyam ni masa balik kampung haritu. Sebenarnya aku masak tomyam ayam tapi abah aku la ni dia suruh masukkan sekali kaki ni. Apapun..sedap tau aku masak hahaha....

10 patah-patah kata:

azieazah berkata...

wuaaa...tommyam tuuu..makan dgn nasi putih atau meehoon...sedap..

Terliur dah ni..

maiyah berkata...

tomyam mmg sdp tapi akak x bleh mkn ayam selain dr yg digoreng garing.. tekak byk songe heeeee

Jieda berkata...

kak azieazah.. memang sedap tapi skang saya dah suka makan kuew teow tomyam.

Jieda berkata...

kak maiyah..yang digoreng garing pun sedap jugak hehehe

mamalieyna berkata...

saya pun suka sgt ngn kaki ayam..sllu wat sup je..sedapkan.. kunyah2x.. ^_^

Jieda berkata...

mamalieyna.. betulll..tomyam ayam tu 4 ketul kaki saya bedal.nasib baik dah habis..kalau tak memang berketul-ketul la saya makan hehehe

Tanpa Nama berkata...

wat sup pun sedap gak kaki ayam ni..

Jieda berkata...

anonymous..ya betul tu

leyza berkata...

amboi jieda,runcingnyer jari ayam tu.akak selalunyer ayam sekor tambah ngn kaki ayam 2 hinngit wt masak soto.ngam2 mkn tghari sampai malam

Jieda berkata...

kak leyza..agaknya ayam tu pandai menari kot sebab tu jarinya runcing hehehe