Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
03 Disember 2009

??????

Pernah tak tiba-tiba fikiran korang rasa runsing sangat sedangkan korang tak tau apa yang korang sedang runsingkan. Buat itu tak kena buat ini pun tak kena, perasaan pulak bercampur gaul. Macam-macam rasa yang ada.

Sekarang.... inilah yang sedang aku rasa huhuhuuuuu

19 patah-patah kata:

Watierman berkata...

Istigfar banyak2 Dik...Akak selalu rasa cam tu...ade jer nak dapat perkabaran apa2 tu....moga perkhabaran yang baik2...yang menyenangkan hati Insyaallah!!!

Jieda berkata...

kak watie..mudah-mudahan ada la berita baik yang akan saya terima

ZIANA ♥ FARREL berkata...

pernah!pernah! smp nak tido malam pn xleh..pas2 penat fkir apa yang i tgh pkir...huhuhu...sabar ek kak...xde ape tu..mainan syaitan...

Sulela berkata...

Mmmmm...selalu aku kene bila nak period...ekekekeke

Jieda berkata...

ziana..tu la,kekadang sampai pening kepala pikir apa la yang dirisaukan

Jieda berkata...

sulela..oooo camtu ek

maiyah berkata...

mungkin byk pikir kot

mamalieyna berkata...

ermmm kenapa ek camtu..kita pun rasanya pnh jd camtu..sbb byk berfikir tu..jd serba tak kena dibuatnya..relek2 ye..

Jieda berkata...

kak maiyah..mungkin jugak kot.agaknya yang takde kena mengena pun terlintas di fikiran

Jieda berkata...

mamalieyna..hmm ntah la.lagipun cuaca harini mendung je.mempengaruhi jugak tu huhuhu

azieazah berkata...

istifar banyak-banyak..

kadang2 emosi jer.. yg ada kait dengan hormon jugak tuu..

norlizaabdghani berkata...

penah! penah!hormon tu hormon jugak la tp yg penting kita mengharapkan orang dapat memahami kita pada masa tu,lebih2 lagi orang yang terdekat...

azieazah berkata...

Mokyang dulu selalu gak begini.. pastu berdebar tak tentu arah..

rupanya mengandung..hehehehe... jaga jaga JIEDAAA...

Jieda berkata...

kak azieazah...isshhh belum sampai masanya lagi hehehe

Jieda berkata...

kak norliza..hmmm...memang betul

dina berkata...

aku pun selalu gitu jieda, aku rasa ni sebab hormon tak stabil. kau istigfar banyak2 insyaAllah kembali normal

Leyza berkata...

ha kan betul?...
biasalah orang pompuan ni.bukan jieda sorang jer yg mengalaminya,org lain gitu gak,akak pun sama.anggap jer itu ujian Allah pada kita.yg penting itu semua menjadikan diri kita lebih dekat denganNYA....

Jieda berkata...

dina..mungkin kot,maklum la umur makin meningkat ni hehehe...nampak gaya nak kena makan supplement hehehe

Jieda berkata...

kak leyza..tima kasih atas kata-kata akak tu hehe