Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

01 Disember 2009

Rabu (27/11/2009)

Pada rabu lepas, Jusco kat Taman U ada J Card day. Setiap kali tibanya J Card day ni memang aku tak lepaskan peluang untuk shopping sakan, secara kebetulan aku memang nak cari baju Balqis dan Irfan. Asalnya nak cari sikit je. Budget pun lebih kurang RM100 je la tapi ambik itu ambik ini, banyak jugak duit yang dihulurkan kat cashier tu...takpe la... bukan selalu pun. Jalan-jalan lagi...sekali tu ternampak kedai kasut yang menawarkan potongan sebanyak 70%. Apalagi.... masuk je la. Tup..tup.. berkenan pulak kasut kat bawah ni. Walaupun aku tak berapa suka kasut yang ala-ala muncung buaya ni tapi disebabkan patern dan kaler kelabunya yang menawan membuatkan hati aku tertarik. Harga asal RM59.90 dan harga lepas sale cuma tinggal RM17.97. Aku pakai kasut ni di tempat kerja je.



Lepas dah habis shopping tiba masa untuk makan tengahari. Aku ajak en suami makan kat pizza hut. Teringin pulak nak makan pizza yang baru. Mula-mula tu ada sorang budak pompuan India ni amik order tapi disebabkan aku banyak tanya, budak tu nampak boring sikit nak layan aku. Bila makanan dah sampai aku mintak serbuk cheese pastu kat tempat letak sos tu ada sebotol sos yang dah habis dan lagi sebotol tinggal separuh. Aku suruh dia ambilkan sebotol sos baru, dia pun amik la sos yang botolnya dah kosong dan juga botol yang tinggal separuh. Pastu dia boleh sound aku... (sambil menunjukkan botol sos yang tinggal separuh) ''inipun dah habis jugak ke'' ehhh..budak india ni. Nak kena lepuk ngan aku ke. Aku cakap ''u pergi je la ambil''. Poyo betul..
Memula tu rasa cam nak pergi report je ngan supervisor dia. Itu dah kira kurang ajar tuuu.. tapi takpe la..malas aku nak layan dan yang penting aku makan pizza tu sampai kenyang.

0 patah-patah kata: