Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
29 Jun 2010

Cash Out Kali Ke 3

Salam pagi semua..harini bila aku blogwalking, aku perasan ramai yang telah cashout earning masing-masing. Maklumlah sekarang ni dah akhir bulan. Aku pun tak terkecuali juga. Ini adalah hasil setelah sebulan. Itupun setelah dicampur dengan buffered. Walaupun tak banyak mana tapi tetap nak tunjuk juga he3.


Sebelum dicashoutkan



Adoiii..jenuh nak mengumpulnya lagi


Alhamdulillah..inilah rezeki. Boleh juga ditambah untuk raya yang akan datang. Tak lupa terima kasih kepada yang sudi klik iklan kat blog ni. Tanpa klik dari korang, takde la nak dapat amount camtu


notajariruncing: tengah menanti kedatangan cheque yg kedua dari nuffnang.



14 patah-patah kata:

Salmia berkata...

wah banyak nye...!!!!
sy cashout 50 lebih je. kekekeke
boleh la buat belanja raya nnt kan.

*tak sabar jugak menanti cek smpai

~suNshiNe~ berkata...

Best2..bila la boleh cash out camtu..hehehe..

mR.sYaH berkata...

wah! bestnyer.. xtaulah bile leh cash out...

marina berkata...

congrats kak jieda...

Kniedaz berkata...

tak sampai lg pun.. :(

Kie-yu berkata...

big clap utk kak jieda
dah kali ke 3
saya sekali pun belum
pdhal dah setahun blogging
blom rezeki~
hee ;)

.::WaNiE::. berkata...

aisehhh

dah nak raya pulakkk ekkk

huhu oh duittt

firahadifa berkata...

kite tak penah cash out lagik... bestnyerrr

ManjaIxora berkata...

wah... byk nyer.. rezeki2.. congrats kak jieda.. hohoho

Nur Hayaty berkata...

saya belum penah lagi cecah cm tuh..br je ckit..huhu

SyidaMislan berkata...

bestnye jieda! kita punye baru 5hengget jek.

kasih suci berkata...

salam..jieda, leh tak gtau Kasih apa itu buffered?hehehe...

akuzle berkata...

wah2... 100 tuh bykler...alhamdulillah!!

rosyzatie berkata...

sronoknye ble dah kumpul byk2.. hrmm sy bru nk mula..takpe skit2 lama2 jd bukit kan