Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
18 Jun 2010

Jangan Salahkan Aku


Salam semua.. kali ni aku nak tayangkan gambar budak pompuan ni. Korang nak tau sape budak pompuan dalam gambar ni. Ini adalah anak pompuan kesayangan aku ler. Gambar ni diambil masa kitorang pegi klinik minggu lepas. Nampak tak pipi sebelahnya yang bengkak. Dah macam kena tumbuk..ppssss.... aku tak dera ye. Korang jangan buat report pulak hehehehe ...

Pipi tu bengkak sebab malam sebelumnya dia mengadu sakit gigi. Bila aku tengok gusinya kat bahagian atas dah bengkak. Ingatkan bengkak setakat kat mulut tu je, rupa-rupanya bila bangun keesokan hari, terus melarat ke sebelah pipi. So, bawak pegi klinik, doktor bagi ubat hilang bisa dan antibiotik. Dua hari kemudian barulah bengkak tu susut.


Perasan tak rambutnya yang terjuntai tu. Sekarang ni Balqis dah pandai ikat rambut sendiri. Dari mana dia belajar aku pun tak tahu. Satu kemajuan buat dirinya. Dah besar rupanya anak aku ni ye. Tahun depan dah masuk sekolah. Sekejapnya masa berlalu.

11 patah-patah kata:

mirachantek berkata...

aku dulu kecik2, nenek aku selalu dandan rambut aku. tu pasal bila dah besar pun kureng reti ikat rambut sendiri. hahah

leen hussain berkata...

alalah tomeinya jieda... umur mcm ni memang tengah gigi tumbuh lah, patahlah..macam anak2 kakleen gak...

Mrs Infinity berkata...

salam...alololo ciannye sakit gigi ekh

ellis suriyani berkata...

cantk la anak akak....hehehe

S.I.T.I berkata...

walaupun pipi bengkak,tp still comey jugak..heh,mesti mummy die pon comey jugak kn? ^_^

si para para berkata...

chumelnya adk balqis...hehe opss haa tu la..tak nk gosok gigi la nih...

Long Haffiz Long Hassan berkata...

ahakz..
comelnya dia..

sue berkata...

cian nyer pipi bengkak..huhu..
da mkin bsr tue yg nk melawa tue..hehe

sop berkata...

uiks.. comelnya..
boleh wat menantu nih..:)

mamalieyna berkata...

comel..dh ada anak dara ghupenye..^_^

anyss berkata...

Salam,
Mmmm dah pun besar Balqis ya...mmmmaknanya, mak dia pun dah... ;)